Sunday, December 9, 2012

LETIH .

AsSalam !

Tired ? Yes , I'm really really and really tired .
Tak rase macam holiday langsung sejak adik Syamil balik .
Dia tak tolong langsung ! Uwaa !
Setakat angkat baju , sidai baju dan buang sampah .
All the other things , ME !
Tapi , nasib baiklah , dia tak cerewet .
Makan je ape yang aku masak .
( ^ - ^ )

This is the best lesson I ever had since " Kakak " takde .
Belajar jadi seorang yang berdikari .
Belajar jadi seorang yang tabah .
Belajar jadi seorang yang bertanggungjawab .
Belajar jadi pengemas .
Belajar memasak .
Dalam erti kata lain , belajar jadi Suri rumah .
Yes , know , baru aku tahu betapa perit menggalas tanggungjawab sebagai seorang ibu.
Apalagi , yang bekerjaya . Thanks Mama , I appreciate them .

Rasa - rasanya , boleh dah aku nikah gini !
HeHe , cukup dah kriteria nak jadi isteri mithali . HaHa .
No , No , cukuplahh bermimpi di siang hari .
Perjalanan masih panjang , putera idamanku pasti menanti .
Itu takdir Allah , kalau ada , tetap ada .



No comments:

Post a Comment